Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag und alles, alles Gute!

Vakna av SMS halv sju på morgonen är mindre trevligt. När det står grattis i det är det dock mer trevligt. Födelsedag? Ändå inte helt betydelselös, utan alla såna där små söta grattis på Facebook, i mobilen, i brev och på riktigt håller en faktiskt på ett fantastiskt bra humör. Lite sådär som att få konstanta komplimanger på rad, även om de bara påpekar att jag lyckats överleva ännu ett år på denna planet. Något som inte direkt ses som en bedrift i mina ögon egentligen.

Idag har jag dessutom lyckats med att bli tagen för Stockholmare av en tågkonduktör. Innan han såg min biljett så sa han "aha, till Stockholm då ja". Undra om det var rocken, eller mitt eminenta sätt att se upptagen ut som övertygade honom? Jag borde nästan ha svarat på stockholmska också. Bara för att jag kan.

Nu blir jag snart kidnappad på nånting jag inte har någon aning om vad det är. Men det blir säkert bra. Så ja, det finns nog fördelar med att fylla år ändå. Ja, klart det gör! Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: Em

Ja du, jag känner att jag vill vara så icke-mainstrem som möjligt. eller något!? haha! grönt är skönt.

2011-03-30 @ 20:18:38
URL: http://cozie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0