Fan-tastiskt

Visst är det fantastiskt när man tror sig veta saker alldeles säkert. Såna där saker man känner sig trygg i, som var fasta, som inte kunde vara annat än sanna. Det är synd att såna saker nästan aldrig existerar. Och det river upp bra mer än bara ytan när de plötsligt känns som en enda stor gråzon. Visst blir det ännu jobbigare när denna gråzon inte bara spänner över några veckor, utan tillochmed flera år? Det är mycket osäkerhet på en gång. Lite för mycket för mig.

Det gör nog ondare än jag trodde. Även om det i grunden egentligen inte ändrade någonting. Nu fick jag det i alla fall bekräftat. Det som jag kanske aldrig riktigt vågade erkänna för mig själv. Ingen stämpel är också en stämpel. En stämpel jag känner till lite för väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0