Usch

Trodde på något sätt att såna här kvällar skulle försvinna. Ingen ångest mer över skolan, ett sunt leverne (nåja, nästan i alla fall), nästan ingen alkohol och därför borde jag må bra. Jämt. Så enkelt är det dock knappast. Jag verkar hitta nya saker att bli totalgalen över. Sitter här, efter en totalt underbar dag. Verkligen totalt underbar. Men jag känner mig värdelös. Hela vägen in i benmärgen. Totalt jävla urkass. Otillräcklig. Vill fly någonstans men vet inte vart det skulle vara. Ointressant. Tråkig. Jobbig. Jag.

Usch.

Kommentarer
Postat av: Boris

Sluta med det! Du är värdefull. Hela vägen in i benmärgen. Totalt jävla bäst. Tillräcklig. Intressant. Rolig. Trevlig. Ja, du.



2011-02-22 @ 09:50:22
URL: http://hemigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0