SMS

Okänt nummer: (översättning från turkiska inom parentes)

Slm nasilsin (Hej, hur mår du?)

 

Jag:

Pek iyi degil, biraz ishal (Inte så bra, har diarré)

 

O:

Niye (Varför?)

 

J:

Kötü yemek (Dålig mat)

 

O:

Gecmis otsun (Du kommer över det)

(en minut senare)

Får ja ringa dig? <3

 

J:

Vem är du?

 

O:

Ferhan

 

J:

Hur har du fått mitt nummer?

 

F:

De va du som gav mig i går ju

 

J:

Grabben. Hon gav dig fel nummer. Jag heter Jonas och är helt säkert inte den du är ute efter, eller hur?

 

F:

Okej förlåt de va misstänk

 

J:

Haha. Lugnt. Se till att få rätt nummer nästa gång!

 

F:

Ja ja

 

Man är inte säker om man SMS-ar mig. Helt oavsett vilket språk det SMSas på!


Kommentarer
Postat av: NuYu

Hahaha, in his face!

2010-05-06 @ 22:50:47
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0