Schluss mit krank sein

Igår fick jag nog av att ligga och må dåligt. Det städades, bäddades rent, vädrades och när farten ändå var uppe så bakades det kanelbullar. Bara sådär. Sjukt spontant. Goda blev de också. Lite för goda kan tyckas, då de försvann väldigt snabbt! Och nej, jag åt inte alla själv, även om jag nästan önskar att jag hade gjort det, så goda var de! Dessutom är MacGyver bra mycket bättre än Melodifestivalen. Vilket i och för sig säger mer om Melodifestivalen än MacGyver, som liksom har varit sjukt händig i 25 år nu. Ibland skulle man ju också vilja kunna rikta om laserstrålar med plaströr. Vem gillar inte en händig man, liksom?

Söndagar är underbara dagar för att göra absolut ingenting på, och således är det precis det som står på schemat. Nada. Rien. Nichts. Nothing. Och det ska jag fortsätta med ett tag också, innan de där franskastudierna knackar mig på höger axel och liksom skriker "Tu dois étudier... !" och det måste jag ju också. Men inte just nu!

Ha en bra söndag. Här skiner solen, hoppas den gör det hos er med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0