Luftwaffle

Idag, ska ni veta, har jag gjort något revolutionerande. Jag har nämligen inhandlat mitt livs första egna våffeljärn. Nu kanske ni tänker att det inte är något speciellt med att inhandla ett våffeljärn, men jag skulle vilja påstå att det är ett stort steg på vägen mot att vara vuxen. Ja, faktiskt. För vilket barn äger ett våffeljärn? Just det, inget. Dessutom valdes våffeljärnet ut med stor omsorg och en fruktansvärt lång eftertanke. Med andra ord, jag klev in på Clas Ohlson, tog det första jag såg och gick ut igen. Manligt? Ohja. Smart i slutändan? Ptja, det kan väl diskuteras.

Idag lyssnar jag bara på Iron Maiden. Det var länge sedan. Välbehövligt är det också. För de är bra, gubbarna från England. De rockar på än. Brave New World har dessutom fått en liten renässans i mina ögon. Ja, engelska gamla gubbar.

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag köpte för inte så länge sedan min egna mixerstav. Då gick jag in på Clas Ohlson, tog ner den enda som fanns från hyllan, ställde mig i kö men ångrade mig i sista stund och gjorde köpet på Cervera istället. För där fanns det fler att välja bland.

2010-03-24 @ 12:25:33
URL: http://ladusvala.blogg.se/
Postat av: Fishär

Haha, är du nöjd med stavmixern då?

2010-03-25 @ 11:50:55
URL: http://fishaer.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag har inte riktigt lärt mig hantverket att få smoothien så där mjuk och len än men det är nog inte OBH Nordicas fel!

2010-03-25 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0