Chans?

Ja jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog dig på allvar
att jag aldrig riktigt såg dig
att jag alltid gick och undra om det fanns nåt mer
Jag kommer ångra att jag aldrig riktigt tog mig mod till att säga
att jag faktiskt verkligen älskade dig

Det här med att ta sina chanser. Eller inte göra det. Att få chanser, att inte få det. Att inte riktigt kunna ta vara på chanserna fast man vill. Fast man vill så mycket. Att inte se chansen förrän det är för sent. De säger ju att man hellre ska ångra det man gjort än att ångra det man aldrig gjorde. Det känns på något sätt som att jag är på väg mot alternativ två av de nyss nämnda.

Kommentarer
Postat av: P

Vad hindrar dig att ta chansen att få ångra det du gjorde?

Om du ändå räds att det kan va försent, testa först!



Gillar det du skriver förresten.



Ha det fint!



/P

2010-03-25 @ 22:57:54
URL: http://justmylifeandbadluck.blogg.se/
Postat av: Fishär

Jag vet inte, det står inte riktigt i min makt. Jag tycker om att krångla till saker. Det vore jättekul ifall något vore enkelt någon gång.



Tack för att du läser!



En trevlig helg lite i förskott till dig! :)



2010-03-25 @ 23:14:40
URL: http://fishaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0