Camela Leierth

*blixtförälskad*

Som sagt så föll jag pladask för förbandet. Tänkte här dela med mig av musiken till era öron också. Jag har dock full förståelse ifall ni inte ser samma charm med det som jag gör. Hennes entusiasm bidrog nog en hel del till att jag blev så tagen av musiken. Så efter liveerfarenheten har låtarna blivit mycket bättre än de antagligen är i era öron. Att hon sen är vacker är ju inget negativt i sammanhanget.

Lyssna här!



*stirrar litegrand*

It hurts, it hurts.
Everytime I try to make it better,
it's only getting worse.
It's too much, too much.
Everytime I try to give my best to you,
it's just not good enough.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon var mycket vacker :) Dessutom inte alls dum musik... lyssna på myspace

2010-03-04 @ 20:11:49
Postat av: immc

Nu blev min morgon ännu bättre! Tack för tipset :)

2010-03-05 @ 07:58:50
URL: http://tjugofem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0