Kiitos

I'm working on my faults and cracks.
Filling in the blanks and gaps.
And when I write them out they don't make sense.
I need you to pencil in the rest.


Ärlighet är bra underbart. Ifall ärligheten är positiv, vill säga. Idag var en ärlighetens dag. Jag fick höra många ord jag velat höra länge nu. Precis rätt formulerade dessutom. De bekräftade mycket av det som jag bara vågat gå och ana tidigare. De sa mycket om mig som jag aldrig hade vågat spotta ur mig själv, men som på något sätt ändå kändes välkomna, och långt ifrån främmande. Positiva ord. Men ändå ärliga. Tack!

Det är augusti om 35 minuter. Det betyder två veckor kvar till min tenta. Och vad har jag gjort? Nada. Nåja, det är trots allt två veckor. Med andra ord mer än gott om tid att få ihop något vettigt. Men fortfarande så står den där ångesten runt hörnet och skriker åt mig att jag inte borde slöa såhär. Jag borde vara produktiv. Men imorgon är det söndag, det får bli den sista slöa dagen. Sen ska det pluggas på riktigt. Nu finns det ingen återvändo. Det måste pluggas på riktigt. Annars kommer tentan aldrig att funka. Vet bara inte var jag ska börja riktigt, men det visar sig antagligen.

Nu somnar jag närsomhelst. Är tröttare än eljest - som man skulle kunna uttrycka det.

Tack igen. Tack. Tack. Tack.


Kommentarer
Postat av: Jenni



Ville bara säga att jag saknar att läsa dina långa många ord :)

2010-08-19 @ 11:57:52
URL: http://idontdolove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0