Sonnabend

Det är lördag. Eftermiddag - på rask väg mot kväll. Ikväll är det party. Ikväll är det fest. Oj. Ja, så är det. Och imorgon ska jag inte må bra. Då har jag misslyckats. Imorgon ska jag vara seg utan dess like. Hur det går med det lär ni läsa här. Just nu är jag mest trött, men det beror på min dygnsrytm. Gick och lade mig klockan fem imorse, utan att egentligen vara trött. Sov väl gott ändå, men det gör jag nästan alltid när jag bestämmer mig för att sova. Nästan alltid.

Imorgon är det söndag. Vilket antagligen betyder åka hem till Uppsala. Det blev så. Ska bli skönt att komma tillbaka till en stad med alla där. Även om de för tillfället är en upplevelse rikare än mig. Det ska jag nog ta igen ändå! Så småningom. Skrattar bäst den som skrattar sist.. eller nåt. Låter som att det ordspråket verkligen inte var passande, då jag alltid skrattar mest av alla. Och således kanske sist ändå? Äh, nu svamlar jag bara.

Nu, förfest och mat hos Jeppe. Sen.. vitrysk dimma. Knäck den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0