Sadfish

Sova tidigt är något som jag blivit väldigt dålig på inser jag nu. Sådär fruktansvärt jättedålig. Har inte somnat innan klockan fyra på väldigt länge, och ikväll blir väl, efter den sedda skräckfilmen, inget undantag. Eller jo, innan fyra kanske, men inte mycket tidigare. Usch, jag som aldrig har haft problem med att sova tidigare.

Pluggat har jag gjort, även om det inte har varit varken så mycket eller så intensivt som jag hoppades. Tur att det är några dagar kvar innan tentan ska skrivas. Jag ska göra mitt bästa. Och det kommer nog gå vägen, det hoppas jag. Problemet med nästa termins studier har förhoppningsvis löst sig, och det känns faktiskt ganska skönt att det är så, då jag gick och oroade mig hela tiden. Så nu hoppas vi på ett happy ending, eller något i den stilen.

Jag tittade på Paranormal Activity ikväll, och den var faktiskt inte alls sådär jätteläskig som jag trodde, eller.. alltså. Nog var den skrämmande och creepy, men samtidigt så var det ingen sån där film som gör att man känner sig rädd i flera dagar efteråt. Jag kommer nog antagligen att sova gott inatt, trots att jag egentligen är känslig för just sånt. Sova ja, det kanske man skulle prova på.

Önskar det fanns nåt jag kunde göra eller säga.
Vill inte se dig ledsen, än mindre sådär förtvivlad.
Blir lite ledsen fisk av det faktiskt.
Hur fånigt det än låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0