Mjau

McDonaldspåsarna står kvar i rummet, liksom den tomma colaflaskan och ett par odiskade glas. NHL-turnering igår, för första gången sen flytten till Uppsala. Kändes sjukt roligt, och även fast jag bara kom trea så är intrycken från turneringen positiva. Idag.. plugg igen! Eller i alla fall tills nyss när Jeppe dök över och slängde igång PS3an.

Idag är en lite speciell dag. Inte riktigt i någon positiv bemärkelse dock, även om den hade föredragits väldigt mycket. På dagen två år sedan mormor gick bort. Ruhe in Frieden!

Och där kom nästa krågel. Studera.nu har inte fått in mitt godkännande på anmälan som jag vet att jag skickade in ganska direkt efter att jag fick mailet. Ska vi tro på att det fixar sig? Annars väntar en väldigt, annorlunda, termin utan studier? Hm. Intressant det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0