Dimanche

Det märks inte att det är söndag idag. Jag borde vara bakfull eller omotiverad eller helt enkelt bara slö. Jag är dock inget av dem skulle jag påstå. Utan jag är mest glad. Vet inte riktigt varför, men varför hänga upp sig på det? Att vara glad för ingenting är ju alldeles makalöst bra. En bra söndag med andra ord.

Den började lite för tidigt med tanke på när jag somnade, men det gick ändå förhållandevis lätt att släpa sig upp ur sängen. Så efter ett uppvaknande modell bättre i form av en dusch så cyklades det ner på Göteborgs. Brunch. Gott. Så nu är jag mätt fortfarande. Känner dock ett litet sug efter chips, så jag ska en sväng förbi ICA:t på hörnet och handla lite smått och gott. Dels för att det behövs till frukosten imorgon, dels för att det skulle vara väldigt gott med chips men också för faktumet att jag känner att jag förtjänat det. Vet inte riktigt hur, men så är det!

Nu ska tvätten, som förhoppningsvis är torr, hämtas ur torktumlaren något hus bort. Sen blir det handla.

Idag är en bra dag.

Maybe I'm amazed of the way I really need you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0