Ny vecka, nya möjligheter

Ligger och slöar framför TV'n. Hurra för vardagar!

Igår var jag, som sagt, i den kungliga hufvudstaden. Besökte Thom och Anna och hade en ytterst trevlig alla hjärtans dag (trodde aldrig att jag skulle få skriva de två sakerna i samma mening). Solglasögonen jag plockade på mig under promenaden ner till järnvägsstationen kom inte riktigt till användning, så jag fick nog en och annan blick av vilsen stockholmare i den gråmulna staden. Varför bär han på ett par solglasögon. Mina ögon kanske är känsliga, okej?

Två timmars promenad resulterade i en trött fisk så återstoden av dagen tillbringades på samma plats. I sängen. Ändå somnade jag inte alls när jag borde. Jag börjar nog hitta ett mönster här. Efter sex timmars sömn så ringde väckarklockan igen. Hurra igen!

Ny header på bloggen förresten. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Revben

Är det meningen att den ska vara dubbel? Är det jag som ser dubbelt?

2010-02-15 @ 20:45:25
URL: http://revbens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0