Ihanaa

Sitter och räknar timmar till Sverige - Finland. 9 och en halv timme plus ett par minuter. Tittar tyskt skitskytte och en taggad Ferry så länge. Först är det Tjeckien mot Ryssland. Jag vågar inte säga hur det kommer att gå. Känns helt omöjligt att gissa sig till.

Imorgon borde jag gå till skolan. Om jag dock känner mig själv bra nog, vilket jag liksom utgår ifrån att jag gör, så kommer jag ligga och sova när jag borde vara i skolan. Det är ju Sverige mot Finland. Det får man inte missa för allt smör i Småland för alla träd i Härjedalen eller för allt vatten i Vänern. Det ska helt enkelt ses. Då får resten liksom kvitta.

Börjar bli hungrig också. Dags att göra något matliknande snart skulle jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0