Halsschmerzen

Måndag kväll. Har precis spöat en av de två på NHL och ätit kvällsmat bestående av en macka och varmt gott te. Gott med te. Snart är det dags att spöa nummer två också, oroar mig inte egentligen och hänvisar till hans egna kommentar där han erkände att jag är bäst i lägenheten. Det är sagt - således är det lag.

Skippade skolan idag på grund av halsont. Nåt som kändes ganska onödigt - om än väldigt skönt - när jag vaknade vid tolvsnåret och Oscar redan hade hunnit med en hel del sysslor. Som att spela FIFA iklädd morgonrock. Viktig syssla! Jag blev förresten väckt av en slagborrmaskin rakt in i väggen som är vid mitt öra vid 9 imorse. Den lät högre än något ljud jag någonsin hört tidigare. Det var skräckinjagande, men när jag insåg att de bara borrade fast dörrkarmen till dörren in till lägenheten i väggen - den har suttit löst ett tag nu - så blev jag genast lite lugnare. Skickade iväg ett SMS till Oscar och önskade honom en "god morgon". Han hade varit lika skitskraj när han vaknade av ljudet som jag.

Man reagerar väl ganska lika antar jag.

Nej, dags att spela vidare!

Kommentarer
Postat av: OG

7-1 fisk, 7-1...

2010-02-08 @ 23:35:52
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0