Bonne nuit mon trésor

Flytta check
Krångla med internet check
Vara totalt helt slut verkligen check
Överleva en dag med väldigt ont i halsen också check

Jag har varken lust eller ork, speciellt inte ork, att skriva något informativt här. Snor bara Internet en snabbis innan jag ska gå och lägga mig för dagen. Är så trött att jag antagligen somnar inom två minuter om jag skulle stänga ögonen nu. Antagligen, jag vet ju inte med säkerhet. Vidare så ska en ny router inhandlas på Siba imorgon, hoppas bara de har den hemma. Såhär funkar det ju nämligen inte. Vår router har blivit galen en gång för alla och ska begravas långsamt. Plågsamt!


Nu ska jag sova. Förhoppningsvis vaknar jag ganska tidigt imorgon. Skulle vara riktigt skönt. Så jag kan lösa routerproblemet tidigt på dagen redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0