Ne-ne-ni... Wienerbread

Idag har jag hunnit med att kasta frisbees på fönster, leka i en lekpark, ätit av Flogstas största kokosboll och fått ännu en Blu-Rayfilm att lägga i hyllan. New Moon. Hysteriskt jätteroligt hörreni! Jag skrattade så jag inte fick någon luft när jag såg vad paketet innehöll. Verkligen så. Och sen fick jag förstås första boken i serien också. Som jag faktiskt ska läsa någon gång, det lovar jag mig själv. Anledningen till att större delen av dessa saker hände var att vi firade min och Jacobs födelsedagar. Han fyllde år idag och jag för typ 100 år sedan, så de ville prompt kombinera dessa två.

Finns bara en nackdel med detta. Nämligen att det där plugget som skulle skett hela kvällen liksom inte blev av. Sicken tur att jag har hela resten av veckan på mig då! Hurra!

Kommentarer
Postat av: fariahn

åååh grattis i efterskott (?)!

2010-04-21 @ 09:33:05
URL: http://fariahn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0