I need a phone call

Regnet faller ner utanför. Nyss regnade det inte. Då var jag ute. Och gick, som jag har gjort alldeles för mycket de senaste dagarna. Eller nej, för mycket är fel ord. Jag har njutit av promenaderna. Det har varit fint väder, och det får det gärna fortsätta vara också. Vi vill inte ha en valborg med regn, det vore fruktansvärt jättetråkigt faktiskt.

Därför förbjuder jag regn imorgon och på fredag. Bara så. Nu är det bestämt.

Ikväll har jag ett sinne lika grått som regnmolnen ovanför. Fyllt av orkeslöshet, omotivation och tankar. För mycket tankar. Och en fruktansvärt fin låt. Counting Crows – Raining In Baltimore. Ni som har Spotify, lyssna!

Kommentarer
Postat av: NuYu

Det regnade lite smått här också, men det smekte mer än smattrade mitt ansikte. Uppfriskande, helt enkelt.



Och en fin låt på detta, som sagt.

2010-04-28 @ 20:46:28
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: Jenni

Mycket fin låt :) Det bästa med regn är att det alltid är solsken efteråt!

2010-04-29 @ 12:31:49
URL: http://idontdolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0