:(

Idag är en sån där dag när inget riktigt går som det borde. Det regnade under min promenad genom småstaden, regnade hela vägen till Uppsala. Inget bra regn alltså. Visserligen regnade det inte väl framme här, men en tom lägenhet mötte mig. Ingen hemma. Chans att se hockeymatch på stor-TV alltså. Köpte matchen för de där 79 kronorna som matcherna har kostat hela tiden. Vilket slöseri på pengar det skulle visa sig vara. Men det är väl vad man borde förvänta sig som Leksandssupporter. Varför hoppas man varje år? Varför tror man att något ska vara annorlunda när man vet att det varje år ändå är samma sak. Kanske för att man är en naiv stackare som vågar hoppas. Äh. Önskar att jag kunde säga att jag är förvånad i alla fall.

Imorgon bär det av upp till Falun. En helg med en massa skoj förhoppningsvis. Eller nej, det är jag säker på!

Nu går jag och gräver ner mig någonstans. Långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0