Aprilväder

Tenta skriven check
Tenta klarad check
Tenta skrattad åt check

Vet inte riktigt varför jag hade ångest igår. Tentan var precis så enkelt som jag hoppades, och den ska helt klart bli godkänd. Allt annat vore så oväntat så att jag inte ens vet vad jag ska säga isåfall. Nåja, det där leendet som är påklistrat på läpparna efter att en tenta gått bättre än förväntat är faktiskt rätt skönt. Jag måste sett glad ut.

Dagens frågetecken går till vädret som verkar lida av allvarlig paranoid schizofreni. En sekund är det 17 grader och strålande sol. Solglasögon, t-shirt och bra så. Nästa sekund är det mulet och blåser ganska småkallt. Och innan jag, på min promenad genom staden, hann komma hem så regnade det tillochmed lite. Men mitt leende bestod.

Jag och mina rosa Skullcandylurar mot världen. De är faktiskt skitsnygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0