Night

Har man sovit hela dagen så är det inte så lätt att sluta ögonen och bara slockna när man egentligen borde. Och när man ligger där i sängen, med stängda ögon och inser att man inte kan sova så börjar tankarna virvla runt igen. Tankar. Nu igen?

Jag önskar att jag var en sån, som inte tänker alls.

Tjugo i två. Det är natt igen. Igår vid den här tiden kom jag hemvinglandes betydligt mer berusad än jag trodde att jag var. Eller, det måste ha varit fallet, eftersom jag mådde som jag gjorde idag. Nåväl, imorgon är det torsdag, och det ska gås på seminarium. Hadenius kanske borde säga mig någonting, men det gör det inte, än. Förhoppningsvis efter imorgon så. Nu ska gymmet besökas också, imorgon vid lunchtid. Efter ett uppehåll modell längre. Hoppas vi kan få igång rutinen igen, skulle ju kännas bra värdelöst att slösa bort alla dessa pengar. Nej, gymmas, det ska det!

Nu däremot ska jag återgå till mina tankar. För tankar har väl aldrig dödat någon, eller?

Då är det jag som går i solglasögon, och saknar någon jag aldrig haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0