fredag@agatan

Kväll ännu en gång. Sen kväll skulle vissa påstå med andra, mer partyglada individer bestämt skulle hävda att det här banne mig bara är början. Och början är det väl alltid på något sätt, utan att bli för djup. För om en sisådär 16 minuter så börjar en ny dag. Nya möjligheter? Pfft. Den klyschan lär ni knappast höra från mig i alla fall. Ny dag - nya chanser att misslyckas.

Är lite frustrerad, och jättenöjd för tillfället. Samtidigt. Frustrerad över att jag sitter med en sån galet bra text framför mig, och inte får till musiken såsom jag vill. Jag har väl lite visioner, men det blir antingen en Winnerbäck-kopia eller bara ren dynga. Jag vill inte skapa dynga, men inte heller kopiera Lasse. Vill ju skapa min egen musik. Det som symboliserar mig alltså. Jättenöjd är jag över kvällen som varit mysig och allmänt positiv. Och nu sitter jag och avrundar kvällen med lite the Boss.

Boss, vatten och chattande på MSN. En bra avrundning på en bra men regnig dag. Idag har jag dessutom åkt bil. En knallgul ny Chevrolet Aveo. Och nej, det är ingen värstingbil, det är mammas nya. Den är knallgul och hette förut Daewoo. Klockrent att Cheva köpte upp det företaget och nu säljer småbilar också. Ingen impala från 66 med andra ord!

Näe, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0