Regndroppe i pannan

Slut på Fischers Soldag, och således också slut på tur med vädret för min del. Skulle ut och promenera en sväng och snacka lite skit med Pep, men i samma stund vi gick ut så började det att droppa. Typiskt. Jag är så här förvånad. Nu när jag sitter inne och skriver detta så börjar solen skina igen. Aprilväder i maj? Ja, det verkar inte bättre. Kanske tar mig ut en sväng på inlines sen, ifall vädret tillåter. Skulle vara skönt.

Positivt att det är löning imorgon, och bara två veckor kvar till sommarlov. Hur mycket jag ska jobba? Ingen aning faktiskt. Det får vi nog se. Positivt också att det inte är så länge kvar tills jag ska se U2 på Ullevi. Hur grymt är inte det på en skala kanske? Helt underbart ska det bli, och däri finns det inget tvivel alls. Längtar något enormt sedan jag såg konserten på Forum i förrgår.

Inget jobb idag, men jag går inte sysslolös för det. Skam vore väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0