Morsdag

Söndag. Vad betyder det? Efter en stadsfest så brukar det betyda ganska mycket baksmälla på livet, något jag tydligen missade helt dock. En skruvad dag i solen med en himla massa dålig humor, än mer busiga människor och mest av allt en stekande sol, som nu har gjort mitt ansikte rött. Kräftor är gott, men deras färg är inget man eftersträvar precis. Dock var det en sjukt mysig dag i solen, med lagom bra stämning, och bra människor. Sånt hoppas jag att det blir massor med i sommar. Gärna på samma ställe, men då helst så pass långt ut i solen att man inte måste flytta som en eremitkräfta hela tiden.

Det sliter ganska bra att ligga i solen en hel dag såhär dock, och just nu är det varning för ett par avsnitt OZ på tvn innan det är dags för en ménage-a-deux med le pillow. Tydligen skulle Pep kika förbi en sväng, men det brukar ju inte sällan inte bli något, så jag antar att den som lever, eller inte somnar åtminstone, får se. En fortsatt bra Morsdag!



Ja, jag tog med gitarren också. Blev visserligen inte så mycket spela, men det var roligt. Hade inte mycket röst idag tyvärr, men någon låt blev det iaf. Tror jag lyckades få en applåd eller två i alla fall, så jag ska väl inte gnälla.

Kommentarer
Postat av: Kisse

Hahahah! Vette 17 hur många gånger vi flyttade på oss xD Men det var verkligen en helt fantastisk dag! :D (trots nedförs backar..)

2009-05-31 @ 21:15:58
Postat av: Fischer

Du menar "fantissetasstisk" dag?

2009-05-31 @ 21:30:17
Postat av: Kisse

ja! :D

2009-06-01 @ 16:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0