Köpingsfest?

All you do is keep me waiting and waiting.

Kall öl i handen, lätt förvånad, en aning bitter. En vanlig fredagkväll. Väntar på grannen som är ute och FISKAR (!?) och dricker öl. Hm, det var inte så jag hade tänkt mig det. Men å andra sidan, det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Tur att det till slut brukar fixa sig ändå. Hmm, stadsfest, och jag är väl inte nämnvärt taggad egentligen. Kan säkert bli roligt, men om man sitter här och väntar. Väntar på bättre tider? Finare väder (Det går inte!)? Eller helt enkelt en polare som dyker upp. Ser fram emot när han kommer vinglandes inom ett par timmars tid, och påstår att han glömt tiden helt. Kul.

Nåja, det blir säkert roligt till slut ändå. Fortfarande inte riktigt som jag tänkt mig. Inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0