Feeling good

It's a new dawn, a new day, a new life.
And I'm feeling good.



When you wanna die,
when you're hurt inside.
Don't know what you lie for anyway
Now there's nothing left to say

Hmm, det är konstigt hur fort humöret kan svänga. En mening och allt kan svänga från positivt till negativt, eller naturligtvis också åt andra hållet. Jag föredrar, kanske inte helt oväntat, de positiva kommentarerna som får dagen att blomstra. Oj, vilken dunderseriös poetisk liknelse. Nåväl. Det händer att man går från Feeling good till When you wanna die ganska snabbt ibland. (Nu var det väldigt extrema textsnuttar, så extremt är det inte på riktigt.) Det är svårt att förutse detta också då det allt som oftast är utomstående som påverkar en.

Imorgon är det fredag, eller ja, tekniskt sett är det redan fredag när jag postar den här bloggen, men i skrivande stund är det den sista minuten av torsdagen. Två och en halv timmes jobb idag som kändes som en hel evighet, men jag fick samtidigt lite saker gjorda som jag skjutit framför mig en lång tid. Jag är nog ganska dålig på att ta tag i saker och få  dem gjorda ifall jag inte brinner totalt för det. Kanske borde försöka bättra mig på det? Nja, livet leker ganska gott just nu, så vi får väl se. Dags att gå på rendez-vouz med kudden i alla fall. Lite jobb imorgon och sen är det party. Jag är sjukt otaggad, men det hinner nog ändras. Hoppas jag i alla fall!

I wanna be the place you call home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0