Lista #1

Nej, jag brukar inte skriva såna här listor. Tycker egentligen att de är sjukt tråkiga och enformiga allihop, men eftersom jag nästan aldrig skrivit i någon så är det väl dags nu. Kanske en aning influerad av någon.

Vem ringde dig senast? Hem = Mamma
Vem kramade dig senast? Mamma
Vad står det i ditt sjätte sms, och från vem? "Mmhmmm. Precis gått upp." av Macke
Vad brukar folk få för intryck av dig? Tråkig, tysk och besserwisser.
Vilken färg är dig tandborste? Röd, blå och vit.
Kan man lita på dig? Det hoppas jag absolut att man kan.
Har du varit otrogen någon gång? Nej.
När brukar du vakna på morgonen? Vakna på morgonen? Trams. Brukar nog vakna runt elva eller så på förmiddagen ifall jag inte jobbar eller har något annat för mig.
Har du slagit någon riktigt hårt? Nej, men som den fight club-wannaben jag är innerst inne skulle jag vilja prova. Ett nytt sätt att tömma kroppen på känslor perhaps?
Använder du parfym? Ja.
Vilken kroppsdel får du mest komplimanger för? Oj. Händerna eller ögonen brukar väl kunna få en komplimang då och då.
Vad är det bästa med Sverige? Friheten.
Vad är viktigt hos en flickvän? Hon ska vara blond, blåst och helst rik också. Skämt åsido så har jag nog lyckats komma fram till att de yttre attributen visserligen spelar roll till en början men till sist så är det faktiskt helheten man faller för. Tror nog att en flickvän måste ha ett visst mått av intelligens för att kunna tas seriöst av mig också. Sen är humor naturligtvis viktigt!
Vill du ut och festa nu? Nej, men en öl i gott sällskap är sällan fel.
Har du svårt att lita på folk? Nej, jag är en godtrogen sate. Inte blivit krossad tillräckligt många gånger p.g.a. det tror jag.
Är du social? På tok för social ibland. Men ja, från att ha varit introvert och kanske den blygaste människan i världshistorien så är jag nog väldigt social idag. Älskar att prata med människor.
Kan du gå utan smink? Smink har väl inget med mina ben att göra? Skämt åsido, kan jag gå med smink?
Använder du sexskydd? Ja?
Är du glad idag? Ja, fast nej. Känns lite vemodigt att sluta på jobbet, men det är samtidigt väldigt skönt med sommarlov.
Hur många tjejer är du intresserad av just nu? En.
Vet hon om det? Ja.
Hur ofta tänker du på henne? Alldeles för ofta.
Har du någon gång haft ett one night stand? Nej.
Har du någon gång sagt "jag älskar dig" till någon och inte menat det? Eftersom jag är hårt emot att man slänger ut sig den frasen till höger och vänster så skulle jag väl skjuta mig själv i foten ganska bra ifall jag skulle säga det utan att mena det? Ifall jag sagt det till dig så menar jag det, mer än väl.
Har du blivit raggad av en bra kompis tjej? Tror att tjejer är bättre på att hålla sig borta från sånt än vad killar är. Kommer inte på något situation på rak arm.
Hur svarar du i telefonen? Det är väldigt olika. "Fischer" är ganska vanligt.
Vad är du rädd för? En himla massa saker. Största rädslan är nog att inte räcka till. Väldigt abstrakt, jag vet, men jag kan inte förklara det närmare.
Hur många har du haft sex med? ;-)
Har du några ärr på kroppen? Har en del från en fotbollskarriär som aldrig ens tog sin början och ett här och där. Så ja, klart jag är ärrad för livet.
Vad fick dig glad senast? En låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0