Morgontrött

Gissa om man vaknar halv åtta, med andra ord cirka fyra timmar efter att man somnat, av att telefonen ringer. Det är en från jobbet som undrar ifall jag kan hoppa inför honom idag och imorgon. Men efter fyra timmars sömn så känner i alla fall jag att jag, visst skulle kunna jobba, men inte skulle göra jobbet rättvisa och knappast vara så uppmärksam mot barnen som det förväntas av mig, och framförallt jag förväntar av mig själv. Och imorogon ska jag ju till Örebro, så då kan jag ju heller inte jobba. Jobbigt, höhö. Dåliga ordvitsar var det, ja! Något ska man ju vara bra på.

Nu ska jag slänga in en pizza i ugnen och hoppas på att den blir varm någon gång. Sen ska jag nog ut och springa en vända i det fina vädret. Liksom passa på och njuta när det finns något att njuta av. Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0