Hundradels krona

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men riktigt bra ändå. Istället för att vara ute och springa sönder mig själv och köra bil så satt jag framför en TV och tittade på fotboll och käkade chips. Tittade i alla fall på några som rörde sig. Alltid något. Kul överraskning att Sverige gick och spelade ut Vitryssarna efter noter. Ska bli roligt att se hur de står sig mot svårare motstånd. Vitryssland kanske inte riktigt är bäst i världen.

Dessutom fick jag för en gångs skull storstryk på NHL. Det finns tydligen tidpunkter för allt. Imorgon ska jag en sväng till Örebro. Aldrig varit där tidigare tror jag, men någon gång ska väl vara den första antar jag. Nåja, det kommer säkerligen bli jättetrevligt! Något mer har jag nog inte att rapportera. Tror jag. Inga tankar som virvlar runt i huvudet heller, så nej. That's it for this time. Godnatt!

Dont be hiding in sorrow or clinging to the past
With your beauty so precious and the season so fast
No matter how cold the horizon appear
Or how far the first night when I held you near
You gotta rise from these ashes like a bird of flame
Step out of the shadow
We've gotta go where we can shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0