Happyfeash

Sommarlov, massor med fritid, planer, studier och bostad fixade i Uppsala. Jag borde vara happyfeash. Imorgon tar bästistastiste Jesper studenten också. Ska stå där med min blågula studentblomma och vänta på att han kommer ner för trappen, full som ett as. Ett år sedan jag vinglade runt där. Det var vår dag, och vi var bäst. Nu är det deras dag, och många lyckönskningar går förstås ut till alla jag känner av dem. Ett par namn för mycket för att rada upp här. Hoppas att det inte ska regna så mycket som det påstås bara. Det skulle kunna förstöra en potentiellt helt underbar dag.

Jag borde vara happyfeash. Men riktigt så enkelt är det ju aldrig. Tänk om det kunde vara så enkelt. Huvudvärken hela kvällen och faktumet att det går basgång snorhögt från skolan bidrar ju en del till humöret.

All, all, all of my light is for you.
And home, home's anywhere you are too.
So take this one fallen man on his knees.
Saying please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0