Weihnachten

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

(Översatt till svenska: Fyfan va skönt att vara klar med årets skoluppgifter och äntligen kunna fokusera på att bara ta det lugnt.)

Ja, förutom att skolan är slut för i år har jag haft en riktigt bra dag. Humörmässigt på topp! Det känns lite som att en massa saker bara lade sig tillrätta bara för att jag fick den sista uppgiften gjord. Och nu kan jag andas ut. Bara därför kommer jag säkert bli jättesjuk nu och knappt kunna resa hem till Köping imorgon. Ja just det ja, jag ska till Köping imorgon. Gud så roligt, skönt och underbart det ska bli. Äntligen lite hemlagad mat serverad utan att ha slitit två timmar i köket först. Nåja, så svårt är det väl egentligen inte, men ni förstår säkert vad jag menar.

Vidare så har jag lyssnat okristligt mycket julmusik idag också, och tänkte lägga mig och titta på en förhoppningsvis bra romantisk komedi. Ja, jag vet, min manlighet är ungefär lika påtagande som George W. Bushs intellekt. Med andra ord, inte så värst. Sen har jag pratat lite tyska - hjälpte en kompis med ett uttalstest och gav henne min variant av hur jag skulle säga dessa saker. Annars är mina vader fortfarande katastrofområde och jag kved som en kärring idag i skolan - vilket många anmärkte på. Tydligen gick jag konstigt. Allt för att undvika smärtan, för det gjorde verkligen väldigt ont.

Nu är det dock jullov, och mitt humör håller högsta standard. Är glad och sitter med en fånigt leende på läpparna framför datorn, utan att egentligen veta riktigt varför. Imorgon har jag dock tentafrågor - om jag går beror nog lite på hur och när jag somnar inatt. Kan bli tidigt med tanke på hur tomt det är på MSN just nu.

Godnatt på er.. Och god jul!


Kommentarer
Postat av: Sish-Kebab

Vaddå lov? Du ska väl ändå plugga över lovet också? Kan ju inte sitta där på julskinkorna och lyssna på "Oh Tannenbaum" hela dagarna :)

2009-12-19 @ 00:28:05
Postat av: Akx

Glad vinnatt på dig Fisker :D

2009-12-20 @ 02:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0