Simply, the best thing i never had.

Halv tre på natten till torsdag.

Nej, ni behöver inte ens påpeka det. Min uppdatering den senaste tiden har varit under all kritik. Fy på mig. Samtidigt så känner jag ett behov att skriva av mig något enormt. Tömma hjärnan på alla intryck från konserten, som jag ändå lovade att jag skulle dela med mig av, och alla andra tankar som cirkulerar uppe i hjärnkontoret. Men eftersom orken tryter och det i mitt momentära sinnelag skulle bli kvalificerat gnäll av nivå sämre så tänker jag bespara er detta lidande. I alla fall tillfälligt, tills sinnet rensats lite och tankegångarna inte är negativa.

Varför skulle de ens vara negativa? Inget negativt i mitt liv alls för tillfället, så jag borde väl jubla egentligen. Men långa nätter, lite för mycket coldplay och tid att fundera brukar sluta med en del negativa tankar. Det är antagligen så det fungerar, så jag tänker låta det vara så. Fick nyss en plötslig lust att spotta ur mig något jättenegativt, för att sekunden inse att jag inte har något ämne att skriva om, så det får vara även det. Så länge. Så fort jag har något relevant att gnälla om kommer jag antagligen göra det. Inte för att jag behöver eller det kommer att påverka mitt liv negativt i någon större utsträckning, utan mest för att jag kan. Roligt va?

Jag är välbehållen i alla fall. Och hade en, utan att ruinera för mycket av den kommande bloggen om konserten, väldigt rolig dag i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0